آخرین تحولات لبنان

نزدیکان به تیم ملی که رابط میان احمد نوراللهی و سرمربی تیم ملی هستند از تمایل بازیکن مغضوب سابق تیم ملی برای دلجویی از امیرقلعه‌نویی پرده برداشتند.

چراغ سبز نوراللهی برای دلجویی از قلعه‌نویی/ بازگشت «احمد نور» کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از ارکان کادر فنی تیم ملی که نمی‌خواست نامش فاش شود با تأیید این خبر اعلام کرد احمد نوراللهی به احتمال زیاد بعد از صحبت با قلعه‌نویی نامش در لیست نهایی تیم ملی برای دو بازی آینده مقابل ازبکستان و قطر قرار خواهد گرفت. حال ممکن است صحبت میان نوراللهی و سرمربی تیم ملی از طریق امواج تلفن باشد و یا ممکن است این صحبت به صورت حضوری انجام شود، اما فرد نزدیک به امیرقلعه‌نویی احتمال گفت وگوی تلفنی میان دو نفر برای بازگشت را محتمل‌تر می‌داند، آن هم از این جهت که ممکن است برگزاری نشست حضوری زمانبر باشد و ازسویی قلعه‌نویی نیز مربی انعطاف پذیری است و بعید به نظر می‌رسد که حاضر نشود پس از صحبت تلفنی با احمد نوراللهی زمینه‌ساز بازگشت او به تیم ملی نشود.

نوراللهی اکنون در باشگاه الوحده امارات شرایط مطلوبی را سپری می‌کند و اوضاع این بازیکن امیدبخش است. با توجه به اینکه تیم ملی در دو بازی نخست خود مقابل قرقیزستان و امارات باوجود کسب پیروزی در خط هافبک وضعیت مناسبی را تجربه نکرد، احتمالاً حضور نوراللهی منجر به تقویت سیستم تاکتیکی تیم ملی در میانه زمین خواهد شد و نوراللهی به عنوان یک ابزار شاخص می‌تواند به امیرقلعه‌نویی کمک کند.

علاوه بر کاستی‌هایی که در جریان بازی با قرقیزستان و امارات در دو بازی آغازین تیم ملی به چشم آمد، در نشستی که به‌تازگی میان سرمربی تیم ملی و دستیارانش برگزار شده قلعه‌نویی به این مهم اذعان داشته که دو بازی باقیمانده سخت‌ترین بازی‌های تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی محسوب می‌شوند و باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای بهبود عملکرد تیم ملی استفاده شود.

هیچ بعید نیست قلعه‌نویی در ادامه مسیر خود بازیکنانی که پیش‌تر از فهرست تیم ملی کنار گذاشت را نیز دوباره به تیم ملی فرابخواند. حتی زمزمه بازگشت احتمالی روزبه چشمی نیز به تیم ملی شنیده می‌شود و بعید نیست این بازیکن نیز مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار گرفته و در آینده دوباره ملی‌پوش شود. به یاد می‌آوریم که تیم ملی در ادوار گوناگون به سراغ بازیکنان با تجربه  و قدیمی خود رفت که نتیجه هم گرفت و حالا نیز قلعه‌نویی اگر وارد چالش‌های احتمالی شود، ممکن است همین تصمیمات را اتخاذ کند. البته او در مرحله اول قصد بازگرداندن نوراللهی را دارد تا کمربند خط میانی تیم ملی را تقویت کند و احیاناً تیمش در بازی با ازبکستان و قطر وارد چالش نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.